Холбоо барих 976-11-304258, 1800-1858
Санал хүсэлт Илгээх
Нүүр / Мэдээ мэдээлэл / Харилцаа холбооны зохицуулах хороонд ирүүлсэн санал, гомдлыг...
Харилцаа холбооны зохицуулах хороонд ирүүлсэн санал, гомдлыг хүлээн авах, хянах, шийдвэрлэх журмын тайлан
2015-07-07
Харилцаа холбооны зохицуулах хороонд ирүүлсэн санал, гомдлыг хүлээн авах, хянах, шийдвэрлэх журмын тайлан Харилцаа холбооны зохицуулах хороонд ирүүлсэн санал, гомдлыг хүлээн авах, хянах, шийдвэрлэх журмын тайлан

2015 оны 06 дугаар сарын 30-ны өдрийн байдлаар Харилцаа Холбооны Зохицуулах Хороонд иргэн, ААН, байгууллагаас ирүүлсэн өргөдөл гомдлыг "Иргэдээс төрийн байгууллага, албан тушаалтанд гаргасан өргөдөл, гомдлыг шийдвэрлэх тухай хууль ", “Харилцаа холбооны зохицуулах хороонд ирүүлсэн санал, гомдлыг хүлээн авах, хянах, шийдвэрлэх” журмын тавдугаар зүйлд заасны дагуу иргэд, аж ахуйн нэгжээс ирүүлсэн өргөдөл, гомдол маргааныг хуулийн хугацаанд шийдвэрлэн тайланг танилцуулж байна. Тус хороонд тайлант хугацаанд буюу 2015 оны хагас жилд нийт 285 гомдол, санал хүсэлт ирсэний 275 хүсэлтийг шийдвэрлэсэн ба шийдвэрлэлтийн явц 96,4 % байна.

 

 

Гомдол орж ирсэн төрлүүд

Өргөдөл, гомдлын тоо

Шийдвэрлэсэн

Шийдвэрлээгүй хяналтын хугацаанд байгаа

1

Утсаар орж ирсэн

12

12

0

2

Албан бичгээр

Үйлчилгээний чанар, төлбөр тооцоотой хамааралтай хэрэглэгчийн гомдол

40

36

4

3

Контент, нэр төрд халдсан гомдол

4

4

0

4

Интерференцтэй холбоотой

59

53

6

5

Засгийн газрын www.11-11.mn төв

170

170

0

 

Нийт

285

275

10

Иргэд болон аж ахуйн нэгжүүдээс ирүүлсэн өргөдөл гомдлыг хүлээн авч бүртгэлжүүлэн холбогдох журмын дагуу холбогдох алба, мэргэжилтнүүд, үйлчилгээ эрхлэгч байгууллагуудад шилжүүлэн түргэн шуурхай шийдвэрлүүлэх арга хэмжээ авч ажиллалаа. Хэрэглэгчийн гомдол, саналыг дүгнэж үзэхэд үйлчилгээний чанар, төлбөр тооцоотой хамааралтай, нэр төрд халдсан гомдол тодорхой хувийг, дийлэнхи хувийг үүрэн холбооны үйлчилгээ эрхэлж буй байгууллагуудын үйл ажиллагаанд харилцан нөлөөлөл үүсэн шалгуулахаар тус хороонд ирүүлсэн байна.